Na wszystkie zakupione w naszym sklepieprodukty, przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową.
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcietransportu, prosimy odesłać go przesyłką pocztową na nasz adres :
Hawenex Krzysztof Janiszewski
05-870 Błonie
Bieniewice ul. Błońska 105
wraz z odpowiednim formularzemreklamacji oraz jeśli był sporządzony protokół szkody w obecności kuriera,podpisany przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie zustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiejoraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. (Dz.U.2002.141.1176 z późn. zm.)
1 . Reklamacje przedsprzedażne
Formularz reklamacji przedsprzedażnej
Prosimy niezwłocznie zbadać otrzymanąprzesyłkę i sprawdzić jej zgodność ze złożonym przez siebie zamówieniem a takżestwierdzić o stanie i ewentualnych wadach dostarczonego towaru.
W razie stwierdzenia wad, braków,nadwyżek lub zamian asortymentowych w dostarczonym towarze, Kupującemuprzysługuje prawo skierowania do Sprzedającego pisemnej reklamacji, jednak niepóźniej niż:
- w ciągu 7 dni od otrzymania towaru, jeśli towar jest niezgodny z zamówieniem
- w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, jeśli towar posiada wady widoczne, możliwe do dostrzeżenia na podstawie zewnętrznych oględzin
2 . Reklamacje klientowskie
Formularz reklamacji klientowskiej
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej wciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towaruszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, ajeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów),zwracamy równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepietowary do wyboru.
W przypadku nieuznania reklamacji kosztyzwiązane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Klient.
Konsument ma możliwość skorzystania zpozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Reklamacji nie podlegają: naturalnezużycie produktów, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania orazniewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przemoczenia, noszenia w torebcezbyt ciężkich przedmiotów, różnice w kolorze i strukturze, załamania bądźzmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiemnaturalnych właściwości materiału).
W przypadku nie uznania reklamacji,reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Aby
skorzystać z prawa do reklamacji:
- Prześlij
do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego
pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe
powody reklamacji produktu.
- Do
przesyłki dołącz dowód zakupu (paragon/faktura). W przypadku zagubienia
paragonu, dołącz oświadczenie o
zagubieniu.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki
poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania
reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Formularz zgłoszenia reklamacji
Oświadczenie o zagubieniu paragonu
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych .
W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.
Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie produktów, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przemoczenia, noszenia w torebce zbyt ciężkich przedmiotów, różnice w kolorze i strukturze, załamania bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości materiału).
W przypadku nie uznania reklamacji,reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.